marți, 8 ianuarie 2013

Vampire diarias


Tumblr_m177b46mri1r23109o1_500_large
Tumblr_lsaxr2w1l51qhsjkho1_r2_500_large
 Tumblr_mdrpoomu3x1qgjxlno1_500_large529064_389306747768392_493883822_n_largeTumblr_mbhazmw9cb1r1z2a7o1_500_large
Tumblr_mgb6p7w8zx1s2skrto1_500_large
  
Va mai aduceti aminte aceste intamplari din Vampire Diarias..Sincera sau fiu imi aduc aminte aproape de fiecare si de cele mai amuzante faze si uenori rad ca nebuna in hohote cand mi le aduc aminte.
Unori imi aduc aminte pana si de cele mai triste momente care s-au intamplat, este cu adevarat o drama si umpic comic Vampire Diarias, dar merita vazut, merita absolut orice episod vazut, eu nu regret ca m-am uitat la el, si inca ma mai uit....
Va garantez ca nu o sa regretati niciodata ca ati vazut Vamipre Diarias. 

Tumblr_mfc028dlqx1rf8gczo1_500_large

17 comentarii:

Unknown spunea...

Mdaaaaa...inca imi aduc aminte aceste faze...au fost asa frumoase...I love vampire diarias...
Este serialul meu preferat.
Team Klaus <3 love.
PS:Blogul tau este as fain, imi place tare mult.
PS2:Bafta incontinuare cu blogul...:)))))))))))

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Daaaaaaaa....si al meu la fel...:))))))
Sepre ca amvem ceva in comun :*

Unknown spunea...

Mdaaaa....

Unknown spunea...

Hey, apropo u la ce seriale te mai uiti?

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Pai ma mai uit la : Teen wolf, Prertty little liars, Gosip girl, The secret circle,Suparanatural,
Anatomia lui Grey, Dexter.....multe am o lista intreaga, mi-ar lua juma de spatiu dac asa scrie tote la care ma uit...foarte multe

Unknown spunea...

Haha si eu la fel, la o gramada nic nu le mai tin numaru la tote, sunt chiar pe val cu anime, seriale, filme, ce sa zic sunt la capitolul asta tare in fata.....

Unknown spunea...

M-am nu mai eu ti-am consumat locul cu comentari...Ce sa zic ocup mult dintr-un spatiu...te pup iubita :*:*:*:*:*

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

hahah, ne-am gasit loc unde sa convorbim iubita ...ne gasiram binisor ce crezi...nici nu te mai intreb la cate seriale te-ai uitat ca deja vad ca oricum mai multe decat mine...:*:*:*:*:* te pup iubita

Unknown spunea...

Hahaha mama, sa vezi ce consumam spatiul aicia, lasa scumpa ca ai nevoi si u de comuri...daca vrei sa ajungi sponzorizata de Leda si de alte edituri ai nevoi ca blogul tau sa fie cel mai tare din parcare, sa fie si cel mai popular...Iate ite ce ne sincronizam noi la timp, suntem cu ochi una pe alta mai ... :)))))))))

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc :*:*:*:* :))))), hai ca mai si radem ne singronizam la fix, ma urmaresti mai fetito

Unknown spunea...

si tu pe mine...:))))))) Hai gata te-am lasat aici abia astept sa vad ce o sa mai poztezi incontiuare vezi ca sunt cu ochi pe tine...sa nu ma dezamagesti...pup :*:*:*:*
Bafta cu blogul ...

Unknown spunea...

Doamne cat de mult pot sa ador Vampire Diarias...Deci este serialul meu de suflet...
Am savurat absolut orice clipa din plin cand m-am uita, am plans si ras cu lacrimi...
Offf si cand il vad pe Damon, mor, am ajuns deja in cer, e super sexy si super chipes, offf ce as vrea sa fie al meu(pacat ca il pot avea doar in imaginatia mea)

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Hmmm...Inca un fan Vampire Diarias, si eu la fel tot dupa Damon mor dar si dupa klasu, sa recunostem si Klaus e fierbinte rau de tot(pacat ca relitatea nu e asa de bogata ca imaginatia) :(((

Amelie Glass ☠ spunea...

Offff, doamne ador serialul asta, il iubesc ce sa mai :)))))))

Unknown spunea...

Odododod...Vampire Diarias....
My favorite serial...
Tem Klaus...Deci ador acest serial as cum il iubesc si pe Klasu, negativul Klaus, iubirea mea...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Ia-te uite la cata lme atga u atnta c Vampire Diarias..

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Stiam eu, mai alesc cand e vorba de vampiri tu imediat il adori :):):):)

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver