vineri, 11 ianuarie 2013

Hmm

9453_266850630107959_1618307298_n_large

9 comentarii:

Unknown spunea...

Hmmmmmmmm.......sepre ca voi supravietui, n-am incotro trebuie...lumea ste rea...
este tare poza :))))))

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Pai ce sa faci decat sa supravietuiest...

Unknown spunea...

Daca reusesti sa supravietuiesti, atunci poti face fata la toate ciudatenile lumi....

Unknown spunea...

Am sa supravietuiesc cu un pirce in nas, ruj rosu ca sangele pe buze...:)))))Poza e isnpirat, foarte tare..
App blogul tau e misto, este absolut genial blogul tau, absolut...(mai ales lilieci, foarte tare, si fetita care zice "Welcome to my blog!...", super smecher)...
Pana si titlul bloguli chiar imi place, esti pe gustul meu fetito...
Bafta incontinuare cu blogul, sa ajungi ce mai tare:)))))
Mi-as face si eu un blog ca stiu toate smecherile pe aici, dar imi este lene si nu cred ca as sta sa fac eu cinestie ce, dar imi place sa vad alte bloguri.

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc forte mult pentru apreciere Emma :):):):), pai si ce sa facem supravietuim si cu ruju si pirce-ul...

Amelie Glass ☠ spunea...

Hmm, chir ca trebuie sa suparavieyuim si noi cumva...

Unknown spunea...

Trebuie sa suparviatuim mai cu multe rujuri si pierce-uri.....

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Pai da ...:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Eu nu m-as supara dac as suparvietu c multe carti, bani, haine si bijutarei la garmada din fiecare

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver