marți, 8 ianuarie 2013

Cute.

3-things-you-learn-in-school_large

8 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte draguta poza...
De pe we heart it ai luat..Hmmm cred ca da, poate...
PS: Acum am observat acea descriere Sunt doar un pion, imi place la nebunie, chiar ai gusturi, se pare ca ne asemana, cred ca am sa ma apuc s d blog..Poate, nu prea le am cu aste,am de catva ani contul de google si nu ma-am gandit sa imi fac si eu un blog, defapt mai mult imi place sa urmaresc alte bolguri..
Bafta in continuare cu bolgul tau, merit urmarit..
TE PUP :*:*:*:*:*

Unknown spunea...

Tare poza si continutul de pe ea...
Si bolgul este deasemene foarte tare, si sper sa faci si mai multe articole ca sa l ot urmari incontiun..este foerte frumos..
Bafta in continuare cu blogul tau...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Ma bucru ca iti place, multumesc frumos de apreciere...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

multumesc foarte mult...Ma bucr ca apreciezi cea ce am facut..

Unknown spunea...

Este tare poza...
Chiar tare :))))))
Imi place blogul tau, ce articolele si absolut tot...
Bafta :)

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc incodata de aprecieri...ma bucur ca iti place bolgul meu...Multumesc :):):):)

Unknown spunea...

3 lucrui despre viata la scoala aaaa?...sunt tari aceste lucruri mai ales ultimul...
Offfff umpik si incepe scoala, doar o zi, ce naspa.
Scoala asta iti mananca sufletul.

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Mda, maine incepe scoala, ce nasol, nu mai pot dormi pana tarziu, nic sa mai satu toata ziulica degeaba :((( unori viata e nasoala.

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver