marți, 8 ianuarie 2013

Anime




Hey ce faceti dragilor?Pai eu tocmai ma uitam la Naruto si ma gandem sa pun aceste poze cu Ino si Tenten, fazele au fost chiar amuzante(oare cum, defapt cea ce a fost amuzant este faptul ca Tenten se tot tinea dupa Ino)si m-am gandit sa l vdeti si voi...
Pai da ce sa zic, sunt si eu  fan anime, dar vi sunteti?
Ma plictisem, asa ca m-am gandit sa pun ceva pe blog, poate neinspirata idea, dar fac si eu ce pot, corect?.



  
Acum va las pe mai tarziu...V-am pupat!!!
Sper ca va plac pozele.




14 comentarii:

Unknown spunea...

Hey, si mie plac animeuril...Si mai ales Naruto este preferatul meu...Si pozele sunt fany...
Preferatele mele chiar sunt Ino si Tenten dar si Hinata, pe Sakira nu o suport de nici culore..
pup :*:*:*:*:*

Unknown spunea...

HIHIHIHI..
Ador Naruto, ste animele mu preferat, s faza ste chiar amuzant(mda cum a zis si tu oarecum amzanta)
Si o ador pe INO este eeferat mea, o iubesc..
:)))))))funy:)))))))
Abia astept sa vad ce o sa ma postezi in continuare pe blog..:**********

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

hihih, se are ca mi-am gasit nasul, cineva caruia i lace si lui Naruto, da si mie imi plac aceleas personaje dar in special Ino...:)))))

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc:***...Si eu o ador pe Ino la fel ca tin...inca un fan anime, ma bucur ca gasesc oamnei carora le plac animeurile...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

adaaaaa, eram sa uit nici eu nu o suport pe Sakur, e este singura din tot animele pe care nu o suport si as da orice sa ii dau catiav pumni, mi-as baga minile prin ecranul de la computer si i-as trage vreo doua, trei, zece , o suta de pumini..Asta este razbunare pt. ca se i-a mereu de Naruto...:)))))))))) ce sa zic, sunt criminala...

Unknown spunea...

Haha...super tare faza oarceum funy dar in fine, mi-e chiar miea placut
Team Ino and Tenten(le ador sunt preferatele melae)
Si eu ma uit la Naruto sunt cu episoadele la zi.
Acum il astept pe urmatorul...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

OOOOOOOOO.........
Iate uite alt fam Naruto..Banuesc ca esti fan inrait anime, ma insel sau nu?..
Ma bucur ca iti place..
Si u la fel cu episoadele la zi..:):)

Unknown spunea...

MDA...NORMAL FAN FOREVER ANIME....NU MA INTRECE NIMENI AM VAZUT DECAND MA UIT EU LA ANIME VREO 132 ANIME

Unknown spunea...

Ca tot veni vorba tu cate ai vazut?

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

WOW, ai vazut multe fata de mie...
EU injur de 67 cam asa...vreu sa ajung si u la cordul teu...eeeeeeee lasa ca am te te ajung din urma vezi tu scumpa....am sa vad si ma multe dect ai vazut tu doar astepta umpicut...
te pup :*:*:*:*:

Unknown spunea...

Pai atunci bafta QUEEN...Facem si concur vrei...Dar te lasa macar sa zjungi pe la 100 ca sa fi cinstit...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Sigur mamaaaaaa...facem facem, dar lasa si pe mine sa aung la 100 sau macar 110 sa pot ajunge sa concurez serios cu tine..Hahahahah....

Unknown spunea...

Intr-un final mai gasesc si eu pe cineva care il palace Naruto..OFFF ce bine!!!!!!!...Tenten e preferata mea dar si Ino(umpik, scz)...Mi-e un chiar mi-a placut faza...Hahahah umpik amuznat chiar a fost..

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Hihihih, hai ca m-am facut de fani Naruto, nui nimik daca nu prea iti place Ino , pana la urma fiecare cu gusturile lui, corect?

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver