luni, 7 ianuarie 2013

Ce a fost odata...

Tumblr_mg9r6p7vsf1s1phwvo1_1280_large 


Nu poti uita ce a fot odata, nu poti uita a cele amintiri ce te-au facut ce mai fericita, nu poti uita gustul buzelor lui, cu fiecare atingere a lor simteai ca erai deja in rai, nu poti uita imbratisarea lui ce te strangea la pieptul  cald si gol, nu poti uita acea mana ce se juca delicat cu parul tau si iti invartea micutele tale bucle rebele pe degetul lui.
Cu fiecare minut, secund care trece, cu atat mai greu iti este.Iar acum clepsidra s-a oprit si timpul a pierit si in zadare astepti intoarcera lui ce in veci nu va mai veni.
Acum ai da orice sa distrugi acele aminiri, ai da orice sa nu mai simti ce ai simtit.Langa geam suspini si suferi, si observi acel abstract peisaj unde in fiecare dimineta unul langa altul, voi va aflati.

9 comentarii:

Unknown spunea...

wow, se pare ca si t a trecut printr-o drama, stiu cum este sentimentul mi s-a intamplat si mie este chiar dureros...
PS:Imi place cum ai descris, si mai ales ltima parte imi place mult "Si in ultima secunda pui mana pe arma si ai tras." este chiar ingenioasa ultima parte, imi place blogul tau, cu siguranta o sa ador sa il urmaresc...
Bafta la cati mai multi abonati....

Unknown spunea...

Wow, chiar sti sa descri, si chiar ultima parte a fost forte tare...'Si in ultima secunda pui mana pe arma si ai tras."..adica cui ii vine o idee ca asta, am vazt la muult blooguurrii descrieri gen iubire pierduta, da a ta chiar mi-a placut cel ma mult, ai un stil aat s ignal...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Pai nai ce face trebuie sa o duci la capat..Ms furmos :*

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Maultumesc..:):):):):)...Nu iyelg ce vrei sa spui mai sper finalul comului, dar multumesc orciumde apreciere...tastatura crred ca este de vina, si eu ma grabesc cand scriu

Unknown spunea...

HMMMM...foarte frumos descris....
Si ultima parte bestial nu am cuvinte...
J'ador..(adica blogul tau)
Chiar te pricepi la scris...Nu am cuvinte ..
Din partea mea ai 1000 cu cele mai mari felicitari...
Te pup iubita :*:*:*:*:*:*

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Ma buzr ca iti place acest articol...
Si eu te pup dulce scupma :*:*:*:*:*

Unknown spunea...

Hmmmm, ce frumos, chiar sti sa scri, te pricepi, m-a lasat umpik pe ganduri dupa ce l-am citit, chiar m-a impresinoat..Ma intreb unori de ce trebui sa trecem cu toti prin astfel de momente...Sa mai faci astfel de articole, sunt chiar reusita...
Am sa urmaresc incontinuare blogul tau, abia astept sa vad ce o sa mai postezi.

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Merci Emm...:):):):):)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver