joi, 7 martie 2013

Yami, good good tummy

533012_468717263184124_45184447_n_large

Ma plictiseam asa ca am pus poza asta cu niste delicatese dulci de tot...(daca o sa ma mai holbez incontinuare la el, cred ca o sa imi creasca glicemia)

"Le-as manca pe tote, dar mie mila de Raisa ca nu o sa mai aiba ce sa bage la burtica, un copil are nevoi de legume(duluciuri) ca sa creasca si sa se fac mare si sexy, deci am sacrificat resturile ca sa i dau si ei, sa nu mai planga burtica...am zic eu aprope pasandu-mi de enervanta mea sora de 5 anisori, dar drgalasa foc(mda are cu cine sa semne)"

                                                             -de Zoey din Cronicile lui Zoey(care le-am inceput la postare "My escape")




SEMNAT:


7 comentarii:

Amelie Glass ☠ spunea...

Mă duc la magazin să-mi cumpăr toate alea chiar acum. Glicemia mea nu are limită. Si ce ,,surioară'' drăgălaşă ai.
Pupici!

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Hmmm, glicemia asta

Smilenow...die later spunea...

Ce dragut, vreu si eu Nutela

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

:))))))

Unknown spunea...

Hmmmm, goog, good tummy...
(CE dulce ai si o surioara mai mica)
Tare zgaricita esti nu ne lasasi si noua mupiikut acolo ;)))))))

"Le-as manca pe tote, dar mie mila de Raisa ca nu o sa mai aiba ce sa bage la burtica, un copil are nevoi de legume(duluciuri) ca sa creasca si sa se fac mare si sexy, deci am sacrificat resturile ca sa i dau si ei, sa nu mai planga burtica...am zic eu aprope pasandu-mi de enervanta mea sora de 5 anisori, dar drgalasa foc(mda are cu cine sa semne)"-Ct de inspirat, cred ca o sa fie interesnate cronicile astea ale tale

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc la asta ma gandeam si eu, ca vor fi interesante...Pana si mie imi plac, si deobicei ce scriu eu nu imi place...
Si da stiamp surioara mea este tare draguta, multi au zis asta, are niste orajori dragalas si imi vine uneori sa i manaca, dar nu am doar o surioara am si un frate mai mare...Am o vita minunata....

Unknown spunea...

Deja mi-ai facut si mie pofta!!!!
Si surioara ta e tare dragalas, o sa i intoxici de frimituri de dulcurele...(saracuta), par interesante cronicile tale.....

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver