joi, 7 martie 2013

Diminata...


-Esti OK?
-Da, cescuta mea cu laptic de dimineata, sunt foarte bine.Doar putin obostita de dimineata, o nimica toata cu siguranta o sa imi revin eu mai tarziu.
-Dar ce grea e diminata asta pentru tine!!!
-Nici n-ai idee...
Mda in gandul meu vorbesc dimineata cu cescuta mea de lapate, din cauza lipsei de somn, tota noaptea hipi-hipi pe facebook, tra-la-la-la pe twiter, ura-ura pe tumblr  si na-na-na la telefon cu prieteni.Ce sa zic noaptea nu am somn, iar diminata nu stiu pe unde sa mai dorm.Si cand ma gandesc ca am scoala ce chef mai am sa stau treaza, de ma doare...
Din moment ce sunt singura, odata m-am gandit sa ma casatoresc cu Moring, dar din moment ce nu prea ne intlnineam am lasat balta relatia si asa ca m-am casatorit cu Night pentru ca ne intalnim mereu, fapt fiind o relatie foarte solida...Pai nu ma luati in seama la ora asta c-am aberez, nu am ce face imaginatia ma cam lasat, asa ca compun randuri fara noima, doar in increcarea de a face o postare. Nu stiu cat de reustita este, dar de apreciat ca m-am chinuit ici-pi-colo sa fac ceva....


Hei totus trebuie sa recuperez timpul pierdut in care nu am facut nimik la blog, mda eu cam asa umplu golorile..V-am pupat prajiturelele mele, pe alta dat.



Semnat:


8 comentarii:

Smilenow...die later spunea...

Cescuta mea cu laptic, cat de inspirat ...Foart dragut hipi-hipi pe facebook, tra-la-la-la pe twiter si si na-na-na la telefon cu prieteni...
Foarte dragut...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc :*

Adina Ioniță spunea...

La multi ani ! Un gand senin ca primavara !

Oana spunea...

La mulți ani! :)
Ceșcuțele de lăptic nu mint niciodată!

Unknown spunea...

Cescuta cu laptic, ce dragut........
Vreu si eu un vorbitoare...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc Holy Sinner si Oana, La multi ani si voua, imi pare rau ca nu am vazut la timp comantariile vostre, Si voi sa aveti o primavara frumosa

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Anna Pirce, s-au epuizat cescutele vorbitoare, am luat-o eu pe ultima :)))Hi, hi, hi :))

Unknown spunea...

HAHA Goog morning !!!!
CEscuta cu laptic...
Ok deci acum am observat este super bologul, du cum era inainte il intrece acum, si numele si deign-ul, i like...

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver