vineri, 13 decembrie 2013

Madison Avery - Pe jumatate moarta de Kim Harrison

.



   O LUME MISTERIOASĂ, UN CARATER FEMININ PUTERNIC, UMOR, SUSPANS ŞI UN STROP DE ROMANCE.
Mă numesc Madison Avery şi trebuie să vă spun că acolo se află mai mult decât puteţi vedea, auzi sau atinge. Ştiu, pentru că eu mă aflu acolo. Şi văd. Aud. Ating. Trăiesc.
Balul de absolvire al lui Madison a fost mortal – la propriu. Din cine ştie ce motiv, ea a fost ţinta unui spintecător al întunericului – da, genul acela de spintecător – decis să scape de ea, cu trup şi suflet. Dar, înainte ca spintecătorul să-şi încheie treaba, Madison a reuşit să-i ia amuleta ciudată şi strălucitoare şi să scape.
Acum, e captivă pe Pământ – moartă, dar nu dispărută. Cumva, amuleta îi oferă iluzia unui corp, permiţându-i să trăiască la limita dintre viaţă şi moarte, undeva între acum şi ceea ce urmează. Nu ştie de ce, spintecătorul întunericului e pe urmele ei, dar ea n-are de gând să stea cu mâinile în sân şi să lase soarta să-şi urmeze cursul.
Cu puţină ingeniozitate şi cu ajutorul unui spintecător al luminii (unul dintre tipii buni! poate…), dar şi al băiatului de care e  îndrăgostită, precum şi al (o, da!) îngerului ei păzitor, Madison e gata să-şi ia destinul în propriile mâini o dată pentru totdeauna, înainte ca acesta să o controleze pe ea.
Asta dacă ea crede în asemenea lucruri.

„Romanul de debut pentru tineri al lui Kim Harrison e plin de stil şi original. Teribil de distractiv , cu numeroase întorsături de situaţie.” – Kelley Armstrong, autoarea bestseller New York Times a seriei Forţele răului absolut
„Când e vorba de un roman de Kim Harrison, mă aştept la acţiune, umor, construirea de noi lumi, personaje feminine puternice, prietenii adevărate şi un strop de dragoste. Le-am găsit pe toate în această carte.” – Melissa Marr, autoarea bestseller New York Times a seriei Wicked Lovely


Parerea mea: Inca de la primele pagini ma atras aceasta carte, este absolut uimitoare si geniala!!!Pot spune ca am savurat clipa cu clipa.Caracterul Madison, protagonista, domina intreg romanul prin forta ei, prin puterea trasaturilor ei bine conturate si prin complexitate.Cu siguranta daca ve-ti citi acest roman ve-ti ramane cu gura cascata pana-n pamant, si o sa incepeti sa va cautati maxilarul pe jos la cat de bine este realizat romanul acesta si bineinteles o sa ramaneti in suspans de la capitol la capitol.

Sport la citit!!!!


3 comentarii:

Unknown spunea...

OOOOOO, cat de mult imi place cartea...Este printre seriile mele preferate :)

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Stiam eu..

Oana spunea...

Vreau s-o citesc iar postarea asta m-a făcut să-mi doresc asta și mai tare :(
Of, lasă-mă să mor în pace daaar nu înainte de a-ți ura Crăciun Fericit! Hugs >:D<

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver