duminică, 10 februarie 2013

Viata, o cusca a amintirilor...


Daca chiar ar exista un elixir magic care sa te faca fericit cand esti trist si sa te faca sa iubesti viata asta mica traind-o pana la ultima secunda pe care o mai ai...
Ar fi mult mai usor sa treci printr-o viata scurta de om cu un elixir care sa faca sa scapi de tote greutatile si durerile provocate de aceasta relitate dura in care traiesti...
Si uneori ma intreb daca mai diferntiez visele de relitate, uneori mi-as dori ca sa traiesc propile vise in realitate decat sa ma chinuie adevarata relitate. 
Si stau si ma gandesc ca sunt doar un pion in acest joc numit Viata, un pion ce sufera, plange, rade, este fericit, gusta din castigul prost de care are parte si ca amprenta isi lasa viata ironic de grea pe umeri altora, ducandu-i alti greutatile in spate, carandule pe umeri lor.
Si uneori imi spun "Viata asat e urat, mi-ad dori alta" iar alte ori zic ca "Vita mai frumosa ca a mea nu esxita", dar defapt de vreu sa imi zic mie, ce vreu sa imi dovedesc mie, de ce adevar am mai dat si nu il inteleg...
Viata este ca un teritoriu in care te lupti pentru propia existenta, te lupti sa castigi, dar atunci cand vei termina acest joc, atunci iti vei da seama ca defapt la final pierzi...Dar castigi o alta lume in care sufletul tau sa traiasca, dar nu neparat o lume frumosa.
"
"Nu poti sa schimbi cu puterile tale, nu poti sa invingi soarta care ti-a fost deja scrisa, poti doar sa inceri sa o placalesti ca sa nu mai treca pe la usa ta." 
                                                           -Eu(Zoey)  
"Viata e un joc, daca nu sti sa il joci, il pierzi."
                                                         -Eu (Zoey) 

Bine Ok, aceasta recenzie/articol(cum vreti sa il luati) a fosr facut din plictisela si din lipsa nenorocita de imaginatie... 

 

12 comentarii:

Unknown spunea...

WoW, deci vreu sa zic ti-ai schimbat blogul exagerat de mult si imi lace mult mai mult acum si recenzia este absolut frumosa
Te pricepi la scris si imi place ideea ca Viata e ca un joc..si imi place si ideea sa iti scri tu propiile tale citate, ar trebui sa apara citatele tale in carti vb seriso..
Deci nu am ce sa zic, imi place...

Unknown spunea...

Foarte frmos textul....
Scz ca am vazut deabea acum, dar scola ce sa fac, ma omora...
Si vad ca ai schimbat multe pe la blog, arta cum za zic, mai smecher acum..Toate aprecierile..
Am sa incerc sa imi fac mai mult timp ca sa iti citesc blogul incontinuare, abia astept urmatoare recenzie...
Sfat:Daca vrei poti sa incerci sa facei mai multe recenzi cu cartii, daca tot este blog de carti...
Pup <33333 :********

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Multumesc Em, ma bucr ca iti place:******

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Ma bucr ca iti place, si nu este nimk, nic eu nu prea mai am timp liber din cauza scoli :((((((...

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

AAaa, si sfatul este foarte bun, am sa incerc sa fac mai multe recenzi la carti, ca pana la urma este blog de carti...
Multumesc pentru sfat Anna :):):):):)

Unknown spunea...

Oricand, libera pentru sfaturi :):):):):):)

Vanessa spunea...

Wonderful post...I like your blog.^^
Maybe follow each other on bloglovin???
let me know follow you then back.
Lovely greets Nessa
My Blog

Amelie Glass ☠ spunea...

Zoe e filosoafăăăă .Iar dacă viaţa e o cuşcă a amintirilor(frumos, emoţionant spus), atunci ne putem elibera vreodată? Şi faza cu şahul îmi aminteşte de Amelie din VM. Savurez noul design al blogului. E aşa de iubibil.
O mare îmbrăţişareee. Xoxo.

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Om Amelie( desgnul blogului este la fel de iubibil ca si tine, doar sti cat tine eu la tine Amelie, coleguta trasnita de banca azi nu ne mai oprem din ras la scoala)....
Imbratisare mare, mare, mare( esti o iubibila baby)

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Thank you so much!!!! Sure, I follow you bloglovin

Vanessa spunea...

Thank you so much for the follow.^^
Follow you back on gfc and bloglovin #1.
Lovely greets from germany

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Thank you s much for the follow....
I'm glad...I'm happy...

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Otherwise the Book. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver